Saturday, January 1, 2011

Aku Sepa$ang KaSut

Nama ku Dunlop..Ukuran badan aku 39..aku sudah lama ditempatkan bersama rakan2 ku di JJ Seberang Jaya.aku ni adalah sepasang kasut.kasut sukan la..Pada suatu hari, JJ tempat aku tinggal selepas dihantar dari kilang, ada menjalankan promosi jualan murah..tanggal 1 Januari 2011, ada seorang wanita melayu membelek2 aku.Aku rasa dia macam berkenan kat aku..disebabkan ada sticker merah hendaknya, lagi2 la dia nak kat aku..akhirnya dia membeli aku dan dimasukkan ke dalam shopping beg yg sgt cantik.Disebabkan
Seluruh Penang tidak akan menyedikan beg plastik mulai 2011.Bagus tuan baru aku ni.Ada kesedaraan sivik yg tinggi..




Tuan aku beli aku dengan harga hanya RM13.20
 Aku di bawa pulang ke kg dia nun di Kepala Batas,A.Star..Setelah semalaman bermalam di sini.keesokan paginya bermulalah tugas ku sebagai sepasang kasut.Pagi2 lagi aku di bawa ke tempat reakrasi..Oh tuan aku ni suka berjogging rupanya..dia pergi sorang aje bertemankan aku..tempat ni agak cantik siap ada Tasik lagi..
Very the beautiful view..aceh ckp omputih plak kasut ni..aku sebagai kasut aku kira dalam 3km jugak trek ni..wah..tuan aku ni pakai main blasah je..dalam air n tnah pun harung aje..nasib la aku..Dalam dok terhencot2 berjoging dia sempat gak snap gambar kat tasik ni..



Nak kena pusing seberang tasek tu lagi
 
Anak panah, tempat bermula
 
Kalau ikut higway nak p Changlun mmg nampak tepi jalan je.dpan tu tol jitra



Apadaa... pakai stokin sebelah sebelain...


selesai sudah cerita aku dan tuan baru untuk hari ni..tapi td aku dgr dia cakap dgn ayah dia, tak best kasut ni buat joging..tak rasa macam melantun2..
itula kedekut sangat..nak yang murah2..opp bukan kedekut,saving okey..

 P/S : bila mak aku nak ikut aku p jogging nih..ayah aku dia selalu berxtvt sukan sikit, badminton,futsal,bola,takraw..ooo mak aku pun sukan gak, chore aktiviti..hahha..masak,bsh bju,kms rmh almaklum anak 7..yg anak pompuan malas masak <----- aku aku aku...

1 comment:

  1. mate, bila nak bawa me utk photo session kat sini? not jogging k..he he

    ReplyDelete