Thursday, January 27, 2011

HaRi iNi Balik Awal

Dear blog,
yahooo...setelah sekian akhirnya arini aku balik awal..dah lama xrasa perasaan besttt mcm ni..kol 5pm mmg siap keja kemas meja semo..pastu balik trus.xmau tunggu2 lagi..arini keja aku ok2 la..sbb report complaint dah disiapkan..test2 untuk sample complaint dah dianalisis n come out with trend..result nya sangatlah bercelaru..kalau dalam graf mmg x malar lah..

awal2 pagi tadi aku buka email..tgok bos aku hantar mail cakap nak buat performance review 2010 on 27hb at 3pm..alamak arini lah..ye semalam aku sangatlah sibuk n terlupa nak bukak email..pagi2 lg dah kena ingatkan kena siapkan semo retest untuk product paint itu..jadi aku ni seorg yg mematuhi n bukan jenis argue2..aku terus je buat keja..banyak giler so xleh nak fikir benda2 lain dah..nnt celaru n aku ni mmg seorg yg sistematik dalam hal keja..tapi hal lain mmg xleh blah..aku pelupa n seorg yg kalut arrrr...ok berbalik kpd performance review itu,bos aku pesan suruh bwk offer letter n JD..aihhh terpaksa la balik rumah jap lunch hour..luckly 5minit je rmh aku dr tmpt keje,2 trafic lite jer...ah arini gak aku dah apply AL yg free sbb replacement cuti bola AFF aritu..yahoo aku cuti 31hb nih..mmg nak qada tido je lah..n aku perlu ambik satu ari lg cuti 14hb Feb sbb nak p terapi minda..next week baru nak apply.kang aku submit 2 form trus mmmm pulun plak..tak penah dibuat org..tak sabar dah nak p terapi minda nih...


after lunch aku buat keje yg mana mmg x sibuk giler, best oh arini..pastu tetiba lak bos aku ada meeting...time balik tadi dia cakap esok pagi yer buat performance review..so ok lah esok..slalu kalau p.revw nih mesti ada kenaikan gaji kan..yea yea yea...ye la aku dok syok..tym ni gak lah aku akan tau weakness n my strength..keja aku selama ni memuaskan ke tak,aku ikut arahan ke tak,apa yg dah aku sumbangkan utk compny slama ni,kelik2 suka ke tak..alah bukan ramai pun klg aku ni..hahahha..apa2 pun esok lah aku nak tgok apa ulasan yg akn diberikan oleh bos aku..

td tym balik hujan lorr aku baru hantar keta g cuci ari isnin..mmg tiap2 mgu aku hntr cuci keta pon..
rajin ak aku blog?dah la luar jln kat klg aku nih tanah merah..ada la gak tar tapi dah lori dok balun lalu mmg selalu lubang2 ah..takpa la hujan pun,bukan balik jln kaki pong...dah sampai rumah awal aku masuk bilik baring2..takut tetido, online tulis blog je lah..ok tu je kot..sekian

  Regards,

1 comment: