Saturday, January 22, 2011

CeRita TenTang HouSemaTe saYa

housemate saya ada blog..ini blog dia http://seriastana-norh.blogspot.com
saya kenal dia waktu baru2 dok start keje kat SP ni..kiranya dah more then 6 month..tapi rasa mcm dah lama kenal jer..dia sangat di senangi oleh saya..sangat selesa berkawan dgn dia..bila saya bercerita ttang housemate saya dekat kelik saya,kelik saya mesti ckp, tu bukan housemate u, tp tuan rumah u...ahah lah...itu rumah btol dia, saya sewa bilik kat situ so dia tuan rmh saya lah...tp xpa lah dia tetap housemate saya..
housemate saya suka jln2..n dia juga suka mkn..dia sgt suka kfc n mc d, i guess...sebabnya banyak giler sos pack kecik2 dalam peti ais..hehehe
dia juga rajin tulis n update her blog..rajin lah u..
nnt insyallah saya pegi terapi bln feb ni dgn dia..terapi apa?!terapi minda ler..bln feb i will update terapi minda itu..
20 hb jan baru2 ni besday dia..HAPPY BIRTHDAY..epi always n murah rezeki..saya terlupa..haiiii apalah..
mlm itu dia bwk saya pegi mkn pospeti beger..its on her...haiiiii lagi....apada aku..


ari itu dia ada pegi langkawi..coti2 sempena pembukaan tahun baru katanya..banyak giler dia borong..katanya duduk pulau sampai lupa hari..ish ish ish...tgok saya dapat apa dari langkawi...


MANY THANKS...saya sangat suka ini beg..saya asyik usung beg ini aje skrg..mmg saya suka tau..dan beg ini juga boleh memuatkan saya punya netbook...lagi saya sangat suka...cantik kan?!background bantal tu..
itu saja tentang housemate saya..
P/S : hi housemate, ekceli i silent learnt from u in many things..good things ok..<--- ini bukan bodek
 

1 comment:

  1. dear mate,
    he he..nasib baik u suka beg tu..sebab i suka jugak..maklum la, tengah gilakan beg sekarang ni..
    oohhh, u admire me eh.. :)); yang mana positif, ambik la ye..yg mana negatif, buang dlm tasik darulaman tu..muahhaha

    ReplyDelete