Saturday, January 1, 2011

Malam New Year

aku mmg dah rancang ngan housemate aku this friday nak ajak p makan kat luar..So seminggu la aku xmakan nasi <--aku tipu! Usually end of month mmg akan kuar spend duit gaji tu either tgok wayang or makan speshel.Selepas terguling2 (tipu lagi) dpn atm tgok duit byk,almaklum dpt bonus,aku mmg terus jd lapar gila tak ingat.kitorang kuar after isyak..at first nak p makan kat 1 station..tukar p LeeBoss ramai plak then p Chennai Curry House..
aku p dekat Lagenda height..dekat Village Mall n Tesco tu..sini mmg byk ar tempat mkn best..satu lagi nak rekemen makan kat HotMas, dkt dgn Swiss Inn.sedap weh mkn situ..mmg ramai org..semo jenis mknn ada..
mmg lah teramat ramai org.nak cari parkin berapa kali aku pusing.at last dpt gak pakin btol2 dpn tmpt kami nak mkn..sedap beb kari dia..aku mmg KipasSusahMati Kari..hahhahha..nasi mamak,beriyani mmg i likeee..
Aku order nasi ar even jam sudah menunjukkan 10pm disbb kan aku xmakan nasi seminggu (tipu sunat) aku oder nasi n feveret drink ice lemon tea..my housemate oder roti nan n jus ambra..nasi dia tiptop beb dgn wangi rempah cukup,pedas yg boleh ditahan..dah la cepat xtunggu lama2..puas hati..ni ada gambar2 aku snap dari blog housemate aku..


ak putih tu mcm mayonis masam..tp i dont like..nasi n kari  superb..

ni my housemate mael..ak kari hijau tu pun xtau apa..mcm daun ktumbar yg di blend

Jus ni sedap gak..buah kedondong tu..1st  tym aku bru tau leh wat jus..




Bhgn dalam kedai..mmg bollywood



kitaorg mkn kat luar ala2 lepak santai


Mmg dpt pakin btol2 dpn kedai..

No comments:

Post a Comment