Friday, December 31, 2010

BuKu 2010

1. Tertunaikah azam anda tahun 2010?Ada carry foward azam ke 2011?
     Ahah..sampai gak.Ada,cari fruithat..ngehngeh...

2. Best memorable things?
    My BFF's wedding...Norena,Nadiah & Masitah..aku yg belum dipilih2 lg.haha

3. Any miracle happens?
    Dapat bonus kot..rasa mcm nak guling2 kat depan ATM..aku xpenah dpt bonus weh..
    baru je 6 month here n next week  baru abis probation period..agak ajaib gak,thats
    what we call rezeki...

4.  Benda yang paling berharga anda dapat?
     KEja..yes dapat keja baru..janji global wah2 blagak! ini azam aku yg di carry foward. 
     almost 10 intervw baru dpt.this job i need to compete with 10 candidate..rasa 
      berbaloi n percaya rezeki tu, Tuhan dah tetapkan cuma cepat or lmbat. n i got hanset 
      from ayah.TQ so much..

5. Things that make u touching..auwww
    Dapat kerja baru, tapi sedih sgt time nak move out from previous company,sebab
    selain dari got experience, i got friendship..huhuhu..sdih gile tym aku nak pack my
    stuff n pindah ke SP.feel ala2 kena 1st tym dok asrama.sorang2 je,survive la
     konon..serius!
    Satu lg nk tmbh.xda la rasa terharu tp rs mcm wow wow,ble Malaysia Mng AFF Suzuki 
    bola tu.aku bc paper rs excite GilaPastiGempakTakHengat..ada rs smgat Malaysia.xphm?!
   
6. 2010 banyak habiskan masa dgn family or kawan?
    Family.Tiap2 minggu aku balik kg doh.

7. Tahun ni anda keluar melancong ke mana?
    xda.cuma p jhr twice for kenduri,n klantan..gathering family kat bukit Merah.

 8.Perkara sedih yang berlaku?
    Banjir..sedih ke?sbb dah biasa banjir tp dasyat sikit yg ni..
    Sometime angin TERkenang datang.aku p layan,tu yg sedih.hohoho..

 9. Bulan yang buat anda hara huru or serabut?
     Between Aug-Oct..xda la hara huru tapi disorder..fikir byk la konon..my management 
     failed.

10. Tahun 2010 puasa penuh x?
       Mesti la tak.huh!

11. Simpanan tahun ni banyak?
      Hahaha tak..dah abis..aku guna semua ke tempat yg aku puas hati, xsangka not bad
      my savings.next year baru aku kumpul balik.Duit boleh dicari tp kenapa fruithat sukar 
      dicari..heh heh heh <-- gelak gatai

12. Azam tahun 2011?
      Kumpul duit.Reward myself by Jalan2.Tukar keta.Kahwin.Beli Rumah.Gain wt 
      42kg.Daftar dance class. Daftar english class.beli BB. beli DSLR. aku kuat berangan tp 
       aku ada cita2 what!

P/S : aku manusia biasa..cewah..Hanya Tuhan yang Maha Mengetahui apa akan terjadi di 
        2011.Namun apa yg aku harap kan semua baik2 aje hendaknya di 2011 ni. Harus lah
        aku bersyukur dok kat Malaysia ni.Lucky to hav been where i hav been. n aku akan 
        lebih focus dalam kerja aku. n bahagiakan myself n org sekeliling aku. life is so
        short..let bygones be bygones.jgn hidup dgn asyik nak puaskan or dgr org ckp..tp dgr
        ckp family haruslah..buruk2 kita fmly je yg terima..



3 comments:

  1. jom kita pi jalan2 na..he he

    ReplyDelete
  2. hi ayu!tau tak kami sapa?hahaha (^.^)
    suka entry nih.rasa cm baru ja ayu pindah.

    ReplyDelete
  3. i tau u ni sapa..u selalu gelak dalam mesej mcm ni...----> hohohoho....

    ReplyDelete