Thursday, December 2, 2010

PerOdua BezzA

tadaaaaa...sila lah menjamu mata dengan kereta2 futuristik hasil drp Proton n Perodua.eh klu proton n perodua join venture mmmm mesti jadi ProduaTon takpu ProtonTua..ayokkk buruknya nama..ok sila tgk dulu yer kereta dr Perodua..aku mmg obsess kat perodua..nama kerata BezzA..mmm apa hal letak nama mcm tu..may be beza dr yg lain kot.ok rekabentuk ni hasil anak tmpatan okeh..bagus!model prototaip Bezza ni guna enjin hijau..ah yg bab membangunkan enjin ni adalah dibawah Pelan Induk Pembangunan Enjin Hijau syarikat itu dengan kerjasama Daihatsu Motor Corporation, Jepun.ok lah tu..Sbb nya skrg kan pakat dok nak hasilkan elektrik or Hybrid car.so perodua rasa mcm mahal n high kos utk hibrid,that why per2 bangunkan enjin hijau ni..ok gak MESRA alam  gitu..so jgn ingat per2 xmenyumbangkan teknologi mesra alam dlm industri automotif ni..bagus! enjin yg dibangunkan ni adalah enjin yang menggunakan Sistem Bahan Api Cecair Bebas Logam Berharga (PMLFC). maknanya PMLFC tak gunakan bahan bakar petrol atau diesel..bebas logam...oo maknaya leh guna minyak kelapa sawit kot?!!ok sila jamu mata anda:

best gak pintu tu simple tak byk lubang2..




mcm ganaz gak nih



wau slidding door..ni praktikal ke tak nih..

ish rim sempoi tapi macm mesin pun ada..lpas kot parut nyokq.


nah ambik enkau...baik punyer..


 tapi aku tgk ada gak iras2 PRius..tapi bagus PERdua..aku suka.i like uuuuu..truskan usaha ye..kaler putih ada mesti cunnn..acunnn nyer...ok Bezza ni hasil per2.aku nak update n cite2 pasal proton plak.Keta proton Tuah...tapi xsempat la plak..aku nk p mdi.tgk aku sempat lagi,pulun btol la..skrg lunch time.ari jumaat rehat pjg sikit.aku blik rmh..kol 230 masuk blik..per2 punya hal aku up dulu pasal Per2 Bezza ni..ok next topic is Proton Tuah..nama dia...haiiii...cau!







No comments:

Post a Comment