Friday, December 3, 2010

ProTon Tuah,Jebat,Lekir,Lekiu & Kasturi

ok sekarang ni kan ada KL International Motor Show (KLIMS) @ PWTC.so banyak lah syarikat2 keta ambil bahagian show their motor..<-----apa punya ayat..ok citer pasal PROTOn..kat sana proton tunjukkan Pahlawan Concept..so ada 5 buah keta diorg show kan..kereta2 itu adalah TUAH,JEBAT,LEKIR,LEKIU,KASTURI..eh lekuk xdak ye..


lampu design mcm ni lain dr lain..asyik lampu tersembur je..





nak utk hantaran ok ke..?




aku suka sbb kaler putih ke?!

yang aku baca.depa cakap proton tuah ni may be untuk replacement persona.wow itu sudah bagus..
cun tu..ngan lampu smart..boleh dibanggakan..rival ngan city,vios,forte n so on..

next..keta jebat..bukan jebat punya..nama je..ni mcm inspira pun ada..





ah keta KASTURI ni mcm saga yg di rebanged(btol ke eja nih)




ok next keta LEKIU plak..






Asal la kaler putih..mmmm

ah ni kira tambah tolak exora jd mcm ni..tp smart ah.aku suka nih SUV mcm ni


ok dah lekiu,Lekir plak..lekuk kang...!


ni mmg sport car ler jwbnyer




syabas Proton..harap2 leh la kuar kan model2 semo ni utk local market..jgn buat cun2 tp utk market luar aja..aku suka.yup!aku perasan semo kaler keta putih..patut la meleleh je aku tgk..dlm semo2 ni aku suka LEKIU then TUAH...best nya klu aku dapat p tgk show ni..apakan daya aku..jauh..alah buat2 ja pulun mesti sampai ja sana..saja.....tido zzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment