Friday, March 18, 2011

MAPEX 2011

mood aku semenjak menjak ni nak cari keje baruuuuu..yup btol.aku mcm nak balik keje kat kg.means, aku nak dok rumah, balik keje terus balik rumah,xpayah fikir nak mkn apa,xpayah basuh baju ngn tgn (ngada2 nya)..tp kat alor setar tu keje apa sgt yg leh aku dpt.mcm susah sikit la..ada satu thap aku nak keje kerani je.tp fikir 3x kang meroyan plak aku,sbb gaji xtinggi..(huh sgt la diva)..aku taktau apa aku nak..ahhh sgt lah tidak stabil skrg ni.tu sbb aku rs mcm2..mcm2 aku fkir..bukan nak settle down (ahh maluu..),tp aku nak stable down... mcm na nak rsa tahap stable tu..bukan duit maksud aku..eh duit ada gak,dr segi keje,mmm life may b..eh apa aku ni?!!ah ridiculous..skrg ni mmg aku dok search keje baru..dh update semula jobstreet.aku nak cari gov jobs plak.tengok rezeki..aku ingat lg kesusahan mencari keje last two years.mak aiii sampai 10 interview aku p,baru dpt..tgh dok search,aku cari gak skim rumah pertamaku..spnb la, mapex la.tgok, aku sendiri pun xtau apa yg aku nak sekarang ni..aku confius la..aku kena atur balik ni percaturan aku..

NATIONWIDE SCHEDULE
State
Venue
Dates
Kelantan
KB Mall, Kota Bahru, Kelantan
13 - 16 March
Melaka
Mahkota Parade
15 - 17 April
Pahang
East Coast Mall
15 - 17 April
Johor
Johor Bahru City Square (Atrium)
5 - 8 May
Kedah / Perlis
Alor Star Mall, Alor Star
26 - 29 May
Kedah / Perlis
Central Square, Sungai Petani
2 - 5 June
Perak
Stadium Indera Mulia, Ipoh
3 - 5 June
Kedah / Perlis
Kulim Landmark Central, Shopping Centre, Kulim
9 - 12 June
Klang Valley
Hall 4, Putra World Trade Centre (PWTC)
1 - 3 July
Melaka
Mahkota Parade
15 - 17 July
Pahang
Berjaya Megamall
22 - 24 July
Klang Valley
Mid Valley Exhibition Centre (MVEC)
21 - 23 October
Pahang
Kuantan Parade, Kuantan
28 - 30 October
Melaka
MYDIN Ayer Keroh, Melaka
18 - 20 November

saja aku letak jadual ni,sbb senang aku nak tgok balik nnt..

No comments:

Post a Comment