Saturday, March 5, 2011

KoNvoi baTu ferinGGi

ye this weekend aku xbalik kg.aku ikut konvoi beramai2 pegi batu feringgi,penang.aku join housemate aku nyer klik..7 biji keta gak ar..berkumpul jumpa kat kilang pukul 830am dekat2 9am bertolak..best, dah lama aku xmasuk island..


dah nak masuk bridge


ok sampai sudah..


BAKAR TEAM


makan time..aku mmg lapor sgt2 dah
aku tengok je depa main..konon2 panas ar..cett
yang ni aku join,banana boat..RM20 satu kepala.best gak..tali tu mmg aku pegang kuat2..last sekali depa terbalikan boat ni.cess aku mmg ingat aku dah terjatuh dalam laut..panik, abis air laut aku hentam minum..aku dah taktau nak ke darat mcm na,badan aku x pegi2 pun housemate aku yg tarik wawawa..

aku bagi tau housemate aku,penang mcm singapore kan..aceh dh penanh masuk singapore kan..hehhe


jalan2 cari mkn..char keowtaw sg dua..dh lama aku x p mkn,feveret nih..alang2 nk blik sp,singgah mkn dulu..sedapnya..mmg femes ah sini,meriah lagi..lagi la best


P/S : kepala tenkok gua sangat sakit..terkehil jatuh dari banana boat..eh ke sbb aku dok terapung angkat kepala mcm2 kura2 tgh berenang dlm laut..

1 comment:

  1. ur lovely sister =)6/3/11 12:09 AM

    oooo....patut la x blik....g picnic rpanya....mntg2 bru gaji.....ingt x blik sbb g kursus 6 sigma.....hahaha

    ReplyDelete